Documentation Menu
Payment Link through Back Office tool (EL)

1. Εισαγωγή

Ο οδηγός αυτός περιγράφει σε βάθος τη λειτουργικότητα των υπηρεσίας “Payment Links”.

1.1 Γενικά

Τα Payment Links επιτρέπουν ασφαλείς συναλλαγές eCommerce, χωρίς να απαιτείται τεχνική διασύνδεση με την eCommerce πλατφόρμα της Cardlink, αξιοποιώντας το διαχειριστικό εργαλείο (back office tool), δηλαδή το περιβάλλον όπου ο έμπορος δημιουργεί τα Payment Links.

Τα Payment links είναι ιδανικό εργαλείο για αποδοχή πληρωμών από:
– Πωλήσεις μέσω τηλεφώνου ή email
– Πωλήσεις από άλλα κανάλια (Social Media, SMS κλπ.)


Εικόνα 1: Βασικά βήματα χρήσης Payment Links

Λειτουργία των Payment Links σε 4 βήματα:

1. Ο έμπορος ή εξουσιοδοτημένος εκπρόσωπός του επικοινωνεί με τον πελάτη και συμφωνούν ότι θα προχωρήσουν σε συναλλαγή, για συγκεκριμένο ποσό, με χρήση ενός Payment Link που θα λάβει ο πελάτης στο μέσο που επιθυμεί (email, sms ή άλλα messengers)
2. Ο έμπορος ή εξουσιοδοτημένος εκπρόσωπός του, θα εισάγει την εντολή στο online διαχειριστικό εργαλείο και θα δημιουργήσει το Payment Link
3. Στη συνέχεια θα επιλέξει τον τρόπο αποστολής του Payment Link (email, sms ή άλλα messengers)
4. Ο πελάτης θα λάβει το μήνυμα και θα κάνει κλίκ στο link. Στη συνέχεια θα οδηγηθεί στη σελίδα πληρωμής της Τράπεζας για να καταχωρήσει τα στοιχεία του και να ολοκληρώσει τη συναλλαγή.

1.2 Ξεκινώντας – Καταχώρηση της εντολής στο διαχειριστικό εργαλείο

Εισάγετε τα στοιχεία (user name και Password) που σας έχουν κοινοποιηθεί για την πρόσβαση στο online διαχειριστικό εργαλείο. Επιλέξτε την εντολή “Make Mail/Telephone order (Mo/To)” και στη συνέχεια επιλέξτε Payment Links.


Εικόνα 2: Κεντρική σελίδα με την επιλογή Mo/To

2. Αποστολή του Payment Link στον πελάτη

Υπάρχουν 2 διαθέσιμες επιλογές:
1. Απευθείας αποστολή με email με ένα κλικ στο email του πελάτη που έχετε καταχωρήσει
2. Δημιουργία (Generate) Payment Link και αντιγραφή (copy) του προκειμένου να το αποστείλετε μέσω άλλων καναλιών (email, SMS, Social Media, κ.α) με το δικό σας πρότυπο (template)

2.1 Απευθείας αποστολή μέσω email

Για να αποστείλετε το Payment Link από το διαχειριστικό εργαλείο απευθείας μέσω email, ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα:

1. Στο πεδίο “Payment Channel” επιλέξτε “Payment Link” (όπως φαίνεται στην εικόνα 3). Αν δεν εμφανίζεται το πεδίο Payment channel, τότε εξ ορισμού η συναλλαγή που θα εκτελεστεί είναι Payment Link, οπότε μπορείτε να προχωρήσετε στα επόμενα βήματα.


Εικόνα 3: Η σελίδα των Payment Links και το πεδίο Payment Channel

2. Συμπληρώστε τα απαραίτητα πεδία της φόρμας:
a. Transaction type (Τύπος συναλλαγής)
b. Order Id (Κωδικός συναλλαγής). Υπάρχει κάθε φορά προ-συμπληρωμένη μια μοναδική τιμή που παράγεται από την πλατφόρμα, αλλά μπορείτε να ορίσετε κάποια δική σας με την προϋπόθεση ότι κάθε φορά θα είναι μοναδική. Για recurring συναλλαγές, μέγιστο μήκος 45 χαρακτήρες.
c. Order Amount (Ποσό)
d. Payer email (email πελάτη)
e. Billing address: Country*
f. Billing address: City*
g. Billing address: Street*
h. Billing address: ZIP*

και όποιο άλλο προαιρετικό πεδίο επιθυμείτε.

*εφόσον εμφανίζονται


Εικόνα 4: Η σελίδα των Payment Links στο διαχειριστικό εργαλείο και τα υποχρεωτικά πεδία.

Σε περίπτωση που από τη συναλλαγή προβλέπεται και αποστολή προϊόντων, θα χρειαστεί να συμπληρώσετε αντίστοιχα και τα στοιχεία αποστολής.

i. Shipping address: Same as billing address. Η διεύθυνση αποστολής είναι ίδια με τη διεύθυνση τιμολόγησης.
j. Shipping address: Different than billing address. Η διεύθυνση αποστολής είναι διαφορετική από τη διεύθυνση τιμολόγησης. Επιλέγοντάς το, θα χρειαστεί να συμπληρώσετε τα αντίστοιχα πεδία που αφορούν στη διεύθυνση αποστολής, όπως φαίνεται στην εικόνα 4α.


Εικόνα 4α: Πεδία διεύθυνσης αποστολής

k. Shipping address: No shipping. Το επιλέγετε αν δεν χρειάζεται η αποστολή προϊόντων. 

3. Στο πεδίο “Paylink validity” ορίστε τη διάρκεια (σε ημέρες) που επιθυμείτε το Payment Link που θα αποστείλετε να παραμείνει ενεργό (όπως φαίνεται στην εικόνα 4).
4. Κάντε κλικ στο “Send payment link” (εικόνα 5).


Εικόνα 5: To κουμπί “Αποστολή Payment Link”

5. Στο παράθυρο που θα εμφανιστεί, κάντε κλικ στο “Confirm” για να επιβεβαιώσετε την αποστολή (όπως φαίνεται στην εικόνα 6).


Εικόνα 6: Τελική επιβεβαίωση

6. Είστε έτοιμοι. Το Payment Link έχει αποσταλεί στον πελάτη σας.

Σημείωση: Η πλατφόρμα υποστηρίζει Ελληνικά και Αγγλικά. Μπορείτε να επιλέξετε την γλώσσα από το πεδίο “Payment Language”.

2.1.1 Το πρότυπο email

To email που θα αποσταλεί στον πελάτη σας έχει την παρακάτω μορφή (εικόνα 7).


Εικόνα 7: Το πρότυπο email προς τον πελάτη

Η επωνυμία της επιχείρησης, η ιστοσελίδα της επιχείρησης (URL) το ποσό και ο κωδικός συναλλαγής (Order Id) είναι δυναμικά πεδία που συμπληρώνονται αυτόματα.

2.2 Δημιουργία (Generate) Payment Link και χειροκίνητη αποστολή

Προκειμένου να αποστείλετε το Payment Link μέσω άλλων καναλιών (email, SMS, Social Media, κ.α) με το δικό σας πρότυπο (template), ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα:

1. Στο πεδίο “Payment Channel” επιλέξτε “Payment Link” (όπως φαίνεται στην εικόνα 8). Αν δεν εμφανίζεται το πεδίο Payment channel, τότε εξ ορισμού η συναλλαγή που θα εκτελεστεί είναι Payment Link, οπότε μπορείτε να προχωρήσετε στα επόμενα βήματα.


Εικόνα 8: Η σελίδα δημιουργίας των Payment Links με το “Payment Channel”

2. Συμπληρώστε τα απαραίτητα πεδία της φόρμας:
a. Transaction type (Τύπος συναλλαγής)
b. Order Id (Κωδικός συναλλαγής). Υπάρχει κάθε φορά προ-συμπληρωμένη μια μοναδική τιμή που παράγεται από την πλατφόρμα, αλλά μπορείτε να ορίσετε κάποια δική σας με την προϋπόθεση ότι κάθε φορά θα είναι μοναδική. Για recurring συναλλαγές, μέγιστο μήκος 45 χαρακτήρες.
c. Order Amount (Ποσό)
d. Payer email
e. Billing address: Country*
f. Billing address: City*
g. Billing address: Street*
h. Billing address: ZIP*

και όποιο άλλο προαιρετικό πεδίο επιθυμείτε.

*εφόσον εμφανίζονται


Εικόνα 9: Η σελίδα δημιουργίας των Payment Links με τα υποχρεωτικά πεδία.

Σε περίπτωση που κατά τη συναλλαγή θα υπάρξει και αποστολή προϊόντων, θα χρειαστεί να συμπληρώσετε αντίστοιχα και τα στοιχεία αποστολής.

i. Shipping address: Same as billing address. Η διεύθυνση αποστολής είναι ίδια με τη διεύθυνση τιμολόγησης.
j. Shipping address: Different than billing address. Η διεύθυνση αποστολής είναι διαφορετική από τη διεύθυνση τιμολόγησης. Επιλέγοντάς το, θα χρειαστεί να συμπληρώσετε τα αντίστοιχα πεδία που αφορούν στη διεύθυνση αποστολής, όπως φαίνεται στην εικόνα 9α.


Εικόνα 9α: Πεδία διεύθυνσης αποστολής

k. Shipping address: No shipping. Το επιλέγετε αν δεν χρειάζεται η αποστολή προϊόντων. 

3. Στο πεδίο “Paylink validity” ορίστε τη διάρκεια (σε ημέρες) που επιθυμείτε το Payment Link που θα αποστείλετε να παραμείνει ενεργό (όπως φαίνεται στην εικόνα 9).

4. Κάντε κλικ στο “Generate Payment link”


Εικόνα 10: Δημιουργία Payment Link, χωρίς απευθείας αποστολή

5. Στο παράθυρο που θα εμφανιστεί, κάντε κλικ στο “Confirm” για να επιβεβαιώσετε την αποστολή (όπως φαίνεται στην εικόνα 11).


Εικόνα 11: Τελική επιβεβαίωση

6. Στο επόμενο παράθυρο (popup), κάντε κλικ στο “Copy” (εικόνα 12).


Εικόνα 12: Αντιγράψτε (copy) το Payment Link για αποστολή με τη μέθοδο της επιλογής σας

7. Είστε έτοιμος να στείλετε το link στον πελάτη σας. Κάντε επικόλληση (Paste) στο μέσο που επιθυμείτε (email, social media messenger, SMS κλπ.) με το πρότυπο που εσείς επιθυμείτε.

3. Διαχείριση των Payment Links

Έχετε τη δυνατότητα να ακυρώσετε ή να ξαναστείλετε τα Payment links που έχετε ήδη αποστείλει στον πελάτη σας. Δείτε πώς, παρακάτω.

3.1 Ακύρωση ενός αποσταλμένου Payment Link

Σε περίπτωση που επιθυμείτε την ακύρωση ενός αποσταλμένου Payment Link, ώστε να μην γίνει χρήση από τον πελάτη:
1. Βρείτε και επιλέξτε τη συναλλαγή που επιθυμείτε, επιλέγοντας τα κατάλληλα κριτήρια, στο διαχειριστικό εργαλείο.
2. Κάντε κλικ στο “Paylink cancel”, (βλ. εικόνα 13).
3. Το Payment Link έχει πλέον ακυρωθεί και δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί.


Εικόνα 13: Ακύρωση του Payment Link που έχετε δημιουργήσει

3.2 Επαναποστολή ενός Payment Link

Σε περίπτωση που έχετε αποστείλει Payment Link στον πελάτη σας με τη μέθοδο απευθείας αποστολής (“Send Payment Link” που περιγράφεται στην παράγραφο 2.1 παραπάνω), μπορείτε να το στείλετε εκ νέου ως εξής:
1. Βρείτε και επιλέξτε τη συναλλαγή που επιθυμείτε, επιλέγοντας τα κατάλληλα κριτήρια, στο διαχειριστικό εργαλείο
2. Κάντε κλικ στο “Paylink resend”, (βλ. εικόνα 14)
3. Το Payment Link έχει αποσταλεί εκ νέου στον πελάτη σας


Εικόνα 14: Επαναποστολή ενός Payment Link που έχετε στείλει

4. Αποτέλεσμα συναλλαγής με Payment Link

Μπορείτε να ενημερωθείτε για το αποτέλεσμα της συναλλαγής με χρήση Payment Links, με τους εξής τρόπους:
1. Εύρεση της συναλλαγής στο μενού VPOS Transactions
2. Λήψη ενημερωτικού email (notification email), αμέσως μετά από μία επιτυχημένη συναλλαγή
3. Απευθείας στο σύστημά σας, εάν έχετε επιλέξει δική σας σελίδα επιστροφής (cancel URL & confirm URL)

4.1 Εύρεση της συναλλαγής στο VPOS Transactions

Για να βρείτε μία συναλλαγή Payment Links:
1. Επιλέξτε το μενού “VPOS Transactions” και:
2. στα κριτήρια επιλογής προσθέστε στο πεδίο “Input Channel” την επιλογή “Payment Link” (βλ. εικόνα 15)


Εικόνα 15: Φίλτρο επιλογής συναλλαγών Payment Links

Μπορείτε εύκολα να ελέγξετε την κατάσταση (status) ενός Payment Link και της συναλλαγής που το ακολουθεί από το μενού εύρεσης συναλλαγών, όπως φαίνεται παρακάτω:


Εικόνα 16: Αποτελέσματα έρευνας συναλλαγών Payment Links

4.2 Κατάσταση (status) συναλλαγής Payment Link

Μία συναλλαγή Payment Link, μπορεί να πάρει ένα από τα παρακάτω statuses:

EXECWAIT Ο πελάτης δεν έχει κάνει ακόμα κλικ στο Payment Link (δεν έχει ακόμα ανοιχθεί)
PREPROCESS Ο πελάτης έχει κάνει κλικ στο Payment link (το Payment Link έχει
ανοιχθεί)
EXECWAIT_TIMEDOUT Το Payment Link έχει λήξει
CANCELLED To Payment Link ακυρώθηκε
PREPROCESS_TIMEDOUT Ο πελάτης έκανε κλικ στο link αλλά δεν ολοκλήρωσε τη συναλλαγή. Το payment link μπορεί να ανοιχθεί εκ νέου μέχρι να παρέλθει το διάστημα ισχύος (validity period).

4.3 Αποτέλεσμα συναλλαγής απευθείας στο σύστημά σας

Εάν έχετε ήδη e-shop το οποίο είναι συνδεδεμένο με την e-commerce πλατφόρμα της Cardlink και έχετε ορίσει σελίδες επιστροφής (Paylink cancel URL & Paylink confirm URL), το αποτέλεσμα της συναλλαγής θα αποσταλεί στο συγκεκριμένο URL, επιτρέποντας στο σύστημά σας να ενημερωθεί αυτόματα για την κατάσταση (status) της συναλλαγής (βλ. εικόνα 17)


Εικόνα 17: Παράδειγμα σελίδων επιστροφής (Confirm/Cancel URL)

5. Σελίδες επιτυχίας ή λάθους (success / error pages)

Οι προεπιλεγμένες σελίδες που βλέπουν οι πελάτες σας σε περίπτωση επιτυχημένης ή αποτυχημένης συναλλαγής με Payment Link είναι οι εξής (βλ. εικόνες 18):


Εικόνα 18: Προεπιλεγμένη σελίδα επιτυχούς/ανεπιτυχούς συναλλαγής

6. Επιπλέον εργαλεία

6.1 Tokenization


Εικόνα 19: Πεδίο αιτήματος Token

Εάν ο έμπορος έχει ένα e-shop συνδεδεμένο με την e-commerce πλατφόρμα της Cardlink και έχουν οριστεί σελίδες επιστροφής Paylink cancel URL & Paylink confirm URL, τότε υπάρχει διαθέσιμο ένα επιπλέον πεδίο στην δημιουργία του Payment Link, όπως φαίνεται στην εικόνα 19.

Εάν επιλέξετε αυτό το πεδίο, όταν ο πελάτης ολοκληρώσει την πληρωμή, στο αποτέλεσμα που θα λάβετε στο Paylink confirm URL θα περιλαμβάνεται και ένας κωδικός token.
Με το token, την επόμενη φορά που ο ίδιος πελάτης κάνει συναλλαγή με εσάς μέσω του e-shop, δεν θα είναι απαραίτητο να καταχωρήσει τα στοιχεία της κάρτας.

Payment Link through Back Office tool (EN)

1. Introduction

This document describes in-depth the Payment Links functionality.

1.1 Overview

The Payment Links allow secure ecommerce payments without requiring any integration with the ecommerce platform, leveraging the respective Web admin tool, which is the secure environment where the merchant creates the payment links.

Payment links can easily be created for:
• Mail & Telephone orders
• Orders from other channels (e.g. Social Media, SMS)


Image 1. Overview of the steps a Payment Link follows

The 4 steps are described in detail below:

  1. The customer communicates with the back-office agent (via email, telephone or social media) of the merchant and informs them for the product they want to buy.
  2. The back-office agent of the merchant will generate via the Cardlink Payment gateway admin tool a Payment link.
  3. The payment link will be sent to the customer via the desired channel (email account, SMS or social media).
  4. The customer will click on the Payment link and will be directed to the payment page of the bank to perform the payment.

1.2 Getting started with Payment Links

Since Payment links are enhanced Mo/To payments, they are in the “Make Mail/Telephone order (MO/TO)” section, log in the BackOffice tool and select it to get started.


Image 2. Home Page with Mo/To section highlighted

Next sections describe in further detail how a new Payment Link can be generated and shared to the customer.

2. Payment link generation and sharing

There are 2 options available:
1. Send Payment Link directly via email
2. Generate Payment Link (for usage in other channels e.g. SMS, Social Media, etc)

Each of them is described further in the next sections.

2.1 Send via Direct Email

To send a Payment Link directly via Email follow the steps below:

1. Select “Payment Link” as Payment Channel (if present), as shown on Image 3 below.


Image 3. Payment Link Page with Payment channel field marked

2. Fill the required fields of the form:
a. Transaction type
b. Order Id. There is always a pre-filled unique value, however you can set one of your own, given that it will be unique every time. For recurring transactions, maximum length is 45 character.
c. Order Amount
d. Payer email
e. Billing address: Country*
f. Billing address: City*
g. Billing address: Street*
h. Billing address: ZIP*

as well as any from the optional fields you wish.

*if they are present


Image 4. Payment Link Page with required fields highlighted

In case you need to ship some goods, you will need to also fill in the respective shipping fields.

i. Shipping address: Same as billing address. 
j. Shipping address: Different than billing address. Shipping address is different than the billing address. If you choose that, then you need to fill in the respective fields, as shown in picture 4a.


Image 4a: Shipping address fields

k. Shipping address: No shipping. You may choose that option if no shipping of goods is to be made.

3. Set Paylink validity to the desired days the link should remain valid for, as shown on Image 4 above. The Default value is configurable.
4. Press the “Send Payment Link” button.


Image 5. “Send Payment Link” button

5. On the popup that follows, select “Confirm” as seen on Image 6.


Image 6. Final confirmation

6. The link has been emailed to the customer.

Note: The supported languages are Greek and English. You may choose the preferred one using the field “Payment Language”.

2.1.1 E-mail template

The direct email using comes with the following template.


Image 7. Email Template

Merchant name, Shop URL, Amount & Order No are filled in dynamically from the BackOffic tool.

2.2 Generate and send manually

To send manually the Payment Link to the customer via the desired channel (email, SMS, Social Media, etc) follow the below steps:

1. Select “Payment Link” as Payment Channel (if present), as shown on Image 8.


Image 8. Payment Link Page with Payment channel field marked

2. Fill in the required fields of the form:
a. Transaction type
b. Order Id. There is always a pre-filled unique value, however you can set one of your own, given that it will be unique every time. For recurring transactions, maximum length is 45 character.
c. Order Amount
d. Payer email
e. Billing address: Country*
f. Billing address: City*
g. Billing address: Street*
h. Billing address: ZIP*

as well as any from the optional fields you wish.

*if they are present


Image 9. Payment Link Page with required fields highlighted

In case you need to ship some goods, you will need to also fill in the respective shipping fields.

i. Shipping address: Same as billing address. 
j. Shipping address: Different than billing address. Shipping address is different than the billing address. If you choose that, then you need to fill in the respective fields, as shown in picture 9a.


Image 9a: Shipping address fields

k. Shipping address: No shipping. You may choose that option if no shipping of goods is to be made.

3. Set Paylink validity to the desired days the link should remain valid for, as shown on Image 9. above. The Default value is configurable.

4. Press “Generate Payment Link” button.


Image 10. “Generate Payment Link” button

5. On the popup that follows, select “Confirm” as seen on Image 11.


Image 11. Final confirmation

6. Copy the link from the next popup, as per Image 12. (either by clicking the “Copy” button or manually selecting and copying the link).


Image 12. Copy Generated Link modal

7. You are all set to send the link to the customer. Just paste it on the desired channel (SMS, Social Media, Email, etc).

3. Management of Payment Links

Payment links that have already been sent to the customer, can either get invalidated or re-sent. Each of them is described further in the next sections.

3.1 Invalidating a Payment Link

In case a sent link needs to be invalidated:
1. Navigate to the details of the transaction on the Backoffice tool.
2. Click on “Paylink cancel”, as seen on Image 13.
3. The Link is now invalidated.


Image 13. Payment Link Invalidate

3.2 Resending a Payment Link

In case a Payment link sent with direct email failed to reach the customer, you can re-send it easily:
1. Navigate to the details of the transaction on the Backoffice tool.
2. Click on “Paylink resend”, as seen on Image 14.
3. The Link is now re-sent to the customer.


Image 14. Payment Link Resend

4. Track Payment Link info

The merchant can be informed for Payment Link transaction results via the below methods:
1. Search in VPOS transactions
2. Notification emails, after the transaction is successfully completed
3. In the merchant’s system, if the return URLs (cancel URL & confirm URL) are used

4.1 Search in VPOS transactions

To find a VPOS Payment Link transaction amend your search criteria with the below filter:
1. Navigate to “VPOS Transactions”
2. Select “Payment Link” in filter Input Channel as seen on Image 15.


Image 15. Search Filter

You can easily check the status of a Payment Link from the transaction search, as shown below:


Image 16. Payment Links search results

4.2 Payment Link transaction status

A Payment Link can have one of the following statuses:

EXECWAIT The payment link is not yet open
PREPROCESS The payment link has been opened
EXECWAIT_TIMEDOUT The payment link has expired
CANCELLED Invalid button pressed
PREPROCESS_TIMEDOUT The client has not made payment yet. The link can be opened again until its validity period is over.

4.3 4.2 Transaction’s result in merchant’s system

If merchant has an e-shop already integrated with the Payment Gateway, and Paylink confirm URL & Paylink cancel URL configuration items are set, the result of a Paylink Payment Transaction will be sent to the corresponding URL, allowing the merchant’s system to be aware of the status of the transaction.


Image 17. Example Paylink confirm/cancel URL’s

5. 5. Success and error return pages

Default pages for customers are available (image 18):
– Default “Thank you” page
– Default “Unsuccessful payment” page


Image 18: Default success and error return page

6. Additional tools

6.1 Tokenization


Image 19. Request Token Field

Given that custom success/failure URLs have been set and the merchant is respectively configured, then there is an extra field available in Payment Link creation, as shown in image 19.

If checked, when the customer completes the payment, the response sent on the Paylink confirm URL will also contain a token value. With that service, the next time the same customer makes a transaction through the same merchant – either via the e-shop or via Mo/To (not Payment Link) – the payment won’t require the card’s PAN and CVV as the token will be used.

Still looking for help?

Send us e-mail

We’re here to help. Get in touch and we’ll get back to you as soon as we can.